Yemek tarifleri

4 Şub 2011

AZ KALDI DÖNÜYORUMMMM

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayşecim dört gözle bekliyorum sevgiler.

Unknown dedi ki...

En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak 'merhabadır' bayramlar.Ramazan Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun!

bırtutamkekik dedi ki...

merhabaa!!!
bir fincan kahve içmeye uğramıştım ama,bulamadım sizi:)
ee hadi ama,çok bekletmeyin bizi...
izlemek istedim sizi ama paneli göremedim...
bende beklerim sayfama.
sevgilerimle...

anneminkizıyim dedi ki...

Hala dönmemissin canim.
Saglikli, neseli ve mutlu Bayramlar dilemege gelmistim, ama yoksun, ben yinede en güzel dileklerimi birakip ayriliyorum,

sevgiler....

Unknown dedi ki...

Ayşe'cim inşallah herşey yolundadır
dönmeni bekliyorum sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

donusunu beklıyoruz,sağlıcakla kal

Blog Arşivi