Yemek tarifleri

11 May 2009

SİGARA BÖREĞİ




Havalar ısındı, aslında en çok kızım için seviniyorum, öyle kat kat giyinmekten kurtulacak.Kısa tulumunu giydirip yiyeceğim tombul bacaklarını.Kızımın aşı zamanı yaklaştıkça strese giriyorum öyle çok ağlıyor ki..Üç tane aşı olacak üçüde bacaktan :( Şu aşıların üçü bir arada olanı yok mu acaba?? Hem anne için hem bebek için çok daha iyi olurdu bence.

Havalar ısındı dedim ya,ahh kilolar nasıl vereceğim dedikçe daha çok yiyorum 5 kilo fazlam var ve derhal vermem lazım yoksa eski pantalonlarıma giremeyeceğim.İştah kapatan bir öneriniz var mı acaba ?? diyor bol yağda kızarmış bool kalorili sigara böreğine geçiyorum.Siz kızartmayın bence fırınlayın:)

MALZEMELER
4 Adet yufka

250 gr Kaşar loru

1 Demet maydanoz

Yufkaları üst üste koyup üçgen olarak kesin

Lorla maydonozu karıştırıp iç hazırlayın

Hazırladığınız içi eşit miktarda paylaştırıp sarın.

Bol kızgın yağda kızartın

Afiyet olsun


32 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayşeciğim hoşgeldin ne kadar özlettin kendini.İnşallah bebiş çok iyidir börekler süper ellerine sağlık
kocaman sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

bebegine saglikli uzun ömürler dilerim,sigara böregide citir citir olmus ellerine saglik canim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Heheh 5 kilo fazlası var bide utanmadan konuşuyo yani ayıp ayıp:)))

Dur daha doğum yapalı kaç ay oldu yahu:)

O tombul bacakları ısırmayı ne çok isterdim!:)

Ellerine sağlık canım,börekler kalem gibi olmuş:)

made in funda dedi ki...

canım özledik seni.bebişi de çok öpüyorum..sigara börekleri de nefis.ellerine sağlık..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Ayşe anneler günün kutlu olsun.

sigara böreğine bayılırım.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmm tam benlik ellerine sağlık canım...sevgiler

NiNo dedi ki...

iste beni kalpceyzimden furan goruntudur bu :D ayyy nasil yerim nasil yerim nasil citir nasil citir hani bana hani bana :))

sevimin sayfasi dedi ki...

sigara böregine bayılırım.
ellerine saglık canım

pelince dedi ki...

Nefis çıtır çıtır olmuş,ellerine sağlık..
Güzel kızınıda kokluyorum bol bol...
Sevgiler...

Betül İnce dedi ki...

Bu süper börek diyeti alt üst eder, haklısın Ayşe'ciğim. Ellerine sağlık.
Aşıya da alışıyorlar eğer anneler streslerini çaktırmazlarsa:)

Sevgilerimle.

peynir hösmelimi dedi ki...

Aysecigim merhaba canim.
Cok özlemistim artik.Bebisimiz yüzünden vaktin hic olmuyor galiba.
Ama citir citir börekleri sarmasini biliyorsun haaa:)))
Kiz nasilda incecik olmus bu börekler böyle.Ellerine saglik.
Umarim asilarinizi hayirlisiyla atlatirsiniz.
Öpüyorum sizi.
Sevgilerle.

zarpandit dedi ki...

off diyetteyiz ama bacım olmaz olamaz:)

meleğin hayatında hep mutlu huzurlu saglıklı kalsın emi :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ayse'cigim,
Nasil ozledim bir bilsen. Burada zor buluyorum bizim yufkalari, ellerine saglik.
Sevgiler..

Disalce dedi ki...

bende kızım küçükken aşı zamanı yanında duramazdım..

sesini duymuycam yere giderdim..eşim tutardı kızımı....bende dayanamıyorum...küçükken yine savunmasızca aşıyı olabiliyorlar..büyüdükçe daha zor oluyor..kollarını falan çekiyorlar tehlikeli oluyor..

ellerine sağlık..çok sevdiğim bi tariftir...nefis görünüyor...fırınla yağ aynı tadı vermiyor ama...ikisininde tadı ayrı güzel oluyor...

Gönül dedi ki...

hayatım sen bendeki heyecanı gör birde:))) ellerine sağlık tatlım böreğin çok nefis görünüyor...sevgilerimle öpüyorum

ev perisi;) dedi ki...

mutlu hafta sonları;)

Muhabbetle...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

ne zamandır yememiştim. inanılmaz canım çekti şimdi :)
sevgiler :)))

Adsız dedi ki...

çıtır çıtır nefis

ellerine sağlık
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Benimde en çok sevdiğim börektir..Sıcak sıcak kimbilir nasıl nefis olmuştur..Uzun zmandır hiç yapılmadı bizlerde..))Sizlere afiyetler olsun..


Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canim ziyaretin ve guzel yorumun icin cok tesekkur ederim. sigara boregine ailecek bayiliriz . turkiyeye gelecegimiz gun annem soruyor ne istiyorsunuz diye cocuklar hemen sigara boregi diyor. eve vardikmi ilk is guzel bir turk cayi esliginde sigara boregi yemek oluyor. burada oyle guzel yufka olmayinca ozluyoruz.bebegini benim icin bol bol kokla. ozledim o bebek kokusunu. selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşe'cim bu sigara böreği karşısında ben kendimi tutamam ki, sana yeme diyeyim :) Havaların da sıcak oluşu sanırım bol su içmene yardımcı olur.. Yemeklerden önce de iç ki, tıkasın.. Aklıma gelen öneri bu Ayşe'cim..Minik kızını öperim..

anneminkizıyim dedi ki...

Canim bebegini ve seni öpüyorum. Allahim sagliklar versin. Sigara böregi nefis olmus, sen kizartmalar devam edersen, 5 kilo daha alirsin haberin olsun::))
Agzina bir ciklet al ara atistirmalardan kurtulursun, sevgiler.....

Melek* dedi ki...

çıtır çıtır enfes gözüküyor ellerine sağlık iyi geceler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam,
ben geldim...böreklerine diyecek yok valla, ama bunlarin da tadi bol yagda kizartilmasinda degil mi yavvv??

Firinda hic denemedim ben ama kalori acisindan tabii ki haklisin, su anda ben ne yapiyorum biliyormusun??

Benim bu siralar bir kötü bogazim acildi ki sorma gitsin, dogumla birlikte giden kilolara yazik olacak valla bu gidisle:)

Selamlar ve kocaman öptüm..

sarımutfak-hande dedi ki...

herzaman favorimdir ellerine sağlık canımcım

Eya dedi ki...

Ya Aysecigim ya...ben diyetteyim ve sen bu mzhtesem börekleri koymussun, valla agzimin suyu akti inan. Ama yemicem, yemiyelim...hadi hemen basla diyete.Bak 3 haftada 4 kilo verdim, sende basla, Mehtapin sayfasina ugra, bu arada kizina da simdiden gecmisler olsun, insallah cabuk ve hafif atlatirsiniz asi günlerini, sevgiler

zehra

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ayşecim, öyle anlatmışsın ki kızının bacaklarından bir sıkım benim için, yok yanaklarından, yok yok kıyamam ellerinden benim için öp kokla :) Ne tatlı kokuyordur o şimdi :) Sigara böreklerini de başkalarına yedir sen sakın yeme, 5 kilo diyosun :))
Sevgiler canım..

SOFRAM dedi ki...

Canım börekler harika görünüyor, ellerine sağlık,kim sevmez ki sigara böreğini çıtır çıtır, ama şu an diyetteyim. Sevgili Mehtap sayesinde hiç aç kalmadan 4 kilo verdim , halen devam ediyorum.Sana da tavsiye ederim canım.
Sevgilerimle...

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Canım enfes ve mükemmel görünüyor .
Sevgiler.

İlker Ergin dedi ki...

Ayşem,balım,kabağım benim.kızını büyütmüşsünde buralarda tariflere geçmişsin bakıyorum,maşallah sana canım arkadaşım.Darısı başıma inşallah canım.Ellerine sağlık...
Taze anneyi ve tontiş bacaklı boncuk gözlüyü,koklaya koklaya öpüyorum canım...sevgilerimle.......

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ayni problem bendede var, oglum 14 aylik oldu ve ben su son 5 kilodan kurtulamiyorum!!!! Rejim dusundukce daha cok yiyorum, dikkat edeyim diyorum daha cok yiyorum.... cok moral bozucu.

Tariflerine gelince, hepsi birbirinden harika! Ellerine saglik.

gül dedi ki...

geçmi oldu bimiyorum ama tarihine dikkat etmedim. aşının üçü bir yerde olanı var ezzaneye sorarsan yardımcı olurlar iyi günlere.

Blog Arşivi